OBAVIJEST O UPISU DJECE U 1. RAZRED OSNOVNE ŠKOLE
ZA ŠKOLSKU GODINU 2025./2026.
Upis djece u I. razred osnovne škole
na području Grada Zagreba
za šk. god. 2025./2026. obavljat će se putem
Nacionalnog informacijskog sustava upisa u osnovne škole.

Više pročitajte u našoj objavi:
OBAVIJEST O UPISU DJECE

Dan i noć na PMF-u

Dan i noć na PMF-u

U petak 16. svibnja 2025. Prirodoslovno-matematički fakultet održao je manifestaciju Dan i noć na PMF-u s ciljem popularizacije znanosti. Svaki od sedam odjela PMF-a je putem radionica i predavanja predstavio široki spektar studija usmjerenih prema razvoju STEM...

Pročitajte više
Terenska nastava Bajkovita šuma

Terenska nastava Bajkovita šuma

Učenici 1., 2. i 3. razreda posjetili su Bajkovitu šumu- tematski park u blizini Čakovca koji je ujedno i dio Europske rute bajki. Uz poučne i zanimljive priče, interaktivne radionice i VR tehnologiju učenici su istražili i vizualno doživjeli mitološke likove kao što...

Pročitajte više

TERENSKA NASTAVA

Trećaši na Sljemenu – Škola u prirodi

Učenici 3.a i 3.b razreda OŠ Čučerje proveli su pet dana u Školi u prirodi na Sljemenu. Sve radionice, večernje programe i posjete proveli su prema planu. U ponedjeljak su posjetili rudnik Zrinski, a u utorak su se popeli na Sljemenski toranj -  Vidikovac i poslušali...

Sedmaši na Brijunima

Učenici sedmih razreda Osnovne škole Čučerje 9. lipnja 2025. bili su na terenskoj nastavi na Brijunima. Vožnja do Brijuna trajala je četiri sata. U Fažanu su stigli oko 10 sati gdje ih je dočekao brod koji ih je prevezao do nacionalnog parka. Brijuni su bili kao pravi...

Osmaši u Zadru i Ninu

Učenici 8. a i 8. b razreda bili su 6. lipnja na terenskoj nastavi u Zadru i Ninu. Posjetili su znamenitosti Zadra ( crkvu sv. Donata, sv. Stošije, Forum, Morske orgulje, Pozdrav suncu) i Nina (crkva sv. Križa). U Ninu su posjetili i solanu te se upoznali s postupkom...

Maksimirski detektivi (4. razredi)

Učenici 4. razreda sudjelovali su u programu Maksimirski detektivi koji se održava u Parku Maksimir 11.6.2025. godine.  Ova aktivnost je uključivala pronalaženje tragova životinja, promatranje i opisivanje njihova kretanja te igru pomoću koje razumijevaju korištenje...

Šestaši na otoku Krku

27. svibnja učenici 6.a i 6.b razreda išli su na terensku nastavu na otok Krk. Posjetili su crkvu sv. Lucije u Jurandvoru gdje su slušali predavanje o Bašćanskoj ploči te su imali priliku vidjeti njezinu repliku. Nakon ručka uslijedilo je kupanje na prekrasnoj plaži u...

4. razredi u Školi u prirodi – Novi Vinodolski

Učenici 4. razreda boravili su od 2.6.2025. do 6.6.2025. u Novom Vinodolskom gdje su pohađali školu u prirodi. Tijekom svog boravka obišli su i kulu Nehaj u Senju, spilju Biserujku i mjesto Vrbnik na Krku te Planetarij i svetište Trsat u Rijeci. Uz radionice i izlete...

Prvi razredi u Maksimiru

Učenici prvih razreda matične i osnovne škole su 28. svibnja bili na terenskoj nastavi u Maksimiru. U Maksimiru su imali radionicu Godisnja doba-Proljeće. Učenici su aktivno sudjelovali u nastavi, a istovremeno i uživali.[el_dynamic_masonry_gallery...

Dan i noć na PMF-u

U petak 16. svibnja 2025. Prirodoslovno-matematički fakultet održao je manifestaciju Dan i noć na PMF-u s ciljem popularizacije znanosti. Svaki od sedam odjela PMF-a je putem radionica i predavanja predstavio široki spektar studija usmjerenih prema razvoju STEM...

Terenska nastava Bajkovita šuma

Učenici 1., 2. i 3. razreda posjetili su Bajkovitu šumu- tematski park u blizini Čakovca koji je ujedno i dio Europske rute bajki. Uz poučne i zanimljive priče, interaktivne radionice i VR tehnologiju učenici su istražili i vizualno doživjeli mitološke likove kao što...

TN Minimundus, Klagenfurt

U srijedu, 7. svibnja 2025., učenici 4. i 5. razreda koji pohađaju Njemački jezik kao izborni predmet zaputili su se na jednodnevnu terensku nastavu u Austriju. Posjetili su dvije zanimljive destinacije:  Minimundus i grad Klagenfurt. Terenska nastava je započela...

VIRTUALNI PANO (radovi učenika naših škola)

Broj učenika

Broj razrednih odjeljenja

e-Dnevnik
e-lektire
CARNET Info
Skip to content