Prema zapisima iz ČASNE KNJIGE I USPOMENICE UČIONE ČUČERSKE prvu poduku iz čitanja i pisanja djeci Čučerja dali su orguljaši davne 1737. godine.
Na Uskrsni ponedjeljak 1835. prvi puta je otvorena škola u Čučerju. Učitelj je bio školnik – orguljaš Gjuro pl. Celinić iz Krapine, a djeca su dobivala poduku iz čitanja, pisanja, računanja i vjeronauka. Zbog brojnih poteškoća, škola je ubrzo zatvorena te to ne možemo smatrati stvarnim početkom prosvjetnog djelovanja u Čučerju.
Dvadesetak godina poslije, za vrijeme kotarskog predstojnika Josipa Pukšeca Murskog i mjesnog župnika Jakoba Pavića, počela se realizirati zamisao o gradnji prve svjetovne škole. Prva svjetovna škola blagoslovljena je i svečano otvorena 1. travnja 1859. godine. Tako je Čučerje među prvim mjestima Zagrebačke županije dobilo školu. Za privremenog učitelja imenovan je Pavao Janković (rodom iz Ivanića), a za ravnatelja je postavljen župnik Jakob Pavić.
PRVA ŠKOLA svečano je otvorena 1859.
Školska godina počinjala je polovicom listopada, a završavala polovicom kolovoza. Škola je imala tri razreda, a na kraju školske godine održavao se razredni ispit pred ispitnom komisijom. Ime učenika koji je pred ispitnom komisijom pokazao odlično znanje upisivano je u spomenicu.
1. listopada 1875. godine car Franjo Josip donio je zakon po kojemu škola u Čučerju „četvero razredna bude“.
Školska knjižnica utemeljena je 1863.
Školske godine 1883./84. u školu je upisano 257 učenika, ali na žalost, redovito je pohađaju svega 103 učenika. Naime, dolazak u školu bio je „nemaran“ te se broj izostanaka kretao i do 10 000.
Te školske godine je po prvi puta jedan učenik iz Čučerja otišao na „dalji nauk“, bio je to Danijel Kuntić koji je primljen u novoutemeljenu Obrtničku školu u Zagrebu.
Škola u Čučerju tada je bila najveća u općini Sesvete i javila se potreba za zapošljavanjem još jednog učitelja. Visoka kraljevska zemaljska vlada udovoljila je molbi Školskog odbora i 14. veljače 1891. imenovala je na drugo učiteljsko mjesto Vjekoslavu Weiss. Učiteljica je radila u 1. i 2. razredu u prostoriji škole, a učitelj u 3. i 4. razredu u crkvenoj zgradi.
Pored odvijanja nastave učenici su odlazili i na izlete. Mali izleti izvodili su se svakog utorka poslijepodne (ukoliko je bilo lijepo vrijeme).
Odlaskom učitelja Julija Gollenera, u školu u Čučerju dolazi učitelj Bogomil Žugec iz Bosiljeva koji uvodi brojne pozitivne promjene u rad škole.
DRUGA ŠKOLA, počela s radom 23. rujna 1895.
Inicijativa dr. Izidora Kršnjavog za izgradnjom nove škole u Čučerju počela se realizirati 10. srpnja 1895.. Radovi su tekli prema planu pa je škola 23. rujna 1895. uz blagoslov mjesnog župnika Franje Matošića počela s radom.
Učitelj Bogomil Žugec i mjesni župnik Franjo Matošić osnovali su 1896. pjevačko društvo za odrasle čije probe su održavali u prostorijama škole i nazvali su ga „Bosiljak“.
Škola je 1899. godine postala član utemeljitelj Matice hrvatske i tom prigodom dobila je veći broj knjiga za školsku knjižnicu.
Zbog stalnih sukoba između mještana i učitelja Žugeca, 1901. učitelj je premješten, a na njegovo mjesto došao je Dragan Podgajski.
Od 1904. do 1906. dogodio se niz potresa, a u onome 2. siječnja 1906. oštećena je i školska zgrada te su učenici te godine neredovito pohađali nastavu.
Odvijanje nastave bilo je ometano i zbog epidemije tifusa koja je zahvatila Čučerje 1908.
Početkom rata 1914. veliki broj mještana pozvan je u vojsku pa su starija djeca morala ostajati kod kuće i obavljati poslove odraslih. Dolazak na nastavu bio je slab.
U spomenici nije zabilježeno što se događalo sa školom u vrijeme rata.
1926. godine za upravitelja škole postavljen je Metod Drašković.
Kako je 1927. u prvi razred upisan 121 učenik, bilo je potrebno ustrojiti 2 odjeljenja 1. razreda i zaposliti još jednoga učitelja.
Prva ekskurzija organizirana je 1928. Odredište je bilo Hrvatsko primorje, a na ekskurziju su išli učenici 4. i 5. razreda.
Odlukom Ministarstva prosvjete od 17. rujna 1929. odlučeno je da se u školi otvori peto i šesto odjeljenje, a općini je naređeno da u što kraćem roku sagradi potrebne prostorije kako bi svaki razred imao svoju učionicu.
Školske godine 1931./32. nije se ni radio upis učenika jer ih škola nije mogla primiti.
Za vrijeme praznika započela je nadogradnja škole.
Učenici su tijekom 1936. održavali koncerte i dobivali pohvale za svoje pjevačke i tamburaške nastupe. Koncerte svoje djece roditelji su slušali u školi putem radio aparata koji je tada u Čučerju imala samo škola.
Čučerje, zahvaljujući školskom pjevačkom i tamburaškom zboru, više nije bilo nepoznata i zatvorena sredina, već se otvorilo svim krajevima zemlje.
U proljeće 1938. nova školska zgrada je bila pod krovom. Odlukom Kraljevske banske vlasti, a na molbu Školskog odbora, 12. listopada 1938., otvoreno je sedmo i osmo odjeljenje.
TREĆA ŠKOLA, 19. studeni 1938.
Predaja nove školske zgrade na uporabu bila je 19. studenog 1938. Iste godine na prijedlog Ministarstva prosvjete ordenom V. reda odlikovana je učiteljica Danica Krleža.
Kada su 1941. muškarci masovno pozivani u vojsku, starija djeca su ostajala kod kuće i obavljala poslove svojih očeva te za školu nisu imala vremena.
Nakon odlaska Metoda Draškovića upravu škole preuzima Većeslav Kohanek.
Krajem lipnja 1943. školu je posjetio dr. Alojzije Stepinac, nadbiskup zagrebački, koji se upisao u spomenicu.
Za vrijeme Drugog svjetskog rata vojska je zauzela školu te ona nije redovito radila.
Na mjesto upravitelja 1946. došao je Ivan Majerić.
Od 5. razreda počelo se poučavati po predmetima pa je na sjednici Nastavničkog zbora određeno koji će učitelj poučavati koji predmet.
U školi su organizirani analfabetski tečajevi čiji polaznici su bili učenici koji iz raznih razloga nisu dolazili na nastavu.
Otvorio se i 6. razred u kojemu se radilo po B programu (skraćeni program bez stranog jezika).
Početkom pedesetih godina uloženo je mnogo truda da se obnovi „Bosiljak“ pa je obnovljeno društvo s velikim uspjehom nastupilo u Čučerju, Sesvetskom Kraljevcu i Granešini.
Tijekom školske godine 1953./54. ustrojen je i 7. razred, a osnovana su i dječja društva „Tehničar“ i „Mladi zadrugar“.
U školskoj godini 1955./56. počelo se raditi i u 8. razredu. Vršitelj dužnosti upravitelja bio je Marijan Hajdinjak.
Tih godina najveći problem su bili izostanci učenika 7. i 8. razreda koje su roditelji radi obavljanja poljskih poslova često ostavljali kod kuće.
Na općinskom natjecanju 1957. pjevački zbor dobio je drugu nagradu, a folklorna grupa je iste godine predstavljala školu na općinskom natjecanju u narodnim plesovima ovoga kraja i osvojila prvo mjesto.
Krajem pedesetih godina intenzivno se radi na uređenju okoliša, uvodi se električna struja, vodovod i obnavlja se bunar ispred škole. Organizirana je školska zadruga voćarskog smjera. Za uspješno vođenje škole novčanom je nagradom nagrađen upravitelj Marijan Hajdinjak, a za uspješno vođenje pjevačkog zbora i režijski posao nagrađen je učitelj Tomislav Gojak.
U travnju 1957. godine uspostavljena je redovna autobusna linija Dubrava – Čučerje što je bitno utjecalo na kasniji razvoj školstva (kadrovskih problema je nestalo pa su predmete u višim razredima počeli predavati stručno osposobljeni nastavnici).
Zbog pomanjkanja školskog prostora nastava se izvodila u smjenama što je stvaralo poteškoće u organizaciji rada.
Upravitelj škole je 1957 postao Tomislav Gojak.
U školskoj godini 1957./58. učenici okupljeni u školskoj zadruzi, kulturno umjetničkom društvu i sportskom društvu aktivno sudjeluju na svim općinskim natjecanjima i smotrama.
Godine 1959. svečano je obilježena 100. godišnjica postojanja svjetovne škole u Čučerju, a iste godine školi je pripojena i četverogodišnja škola Dankovec kao područno odjeljenje.
Ukinuta je i razlika između A i B tipa osnovnih škola pa je program postao jedinstven za sve osnovne škole.
Školska kuhinja počela je s radom u siječnju 1956. godine.
U školskoj godini 1965./66. od 473 učenika školsku godinu je uspješno završilo njih 408. Bila je to godina kada se svojim radom posebno isticao „Klub mladih tehničara“ koji je vodila učiteljica Marija Osrečak. Učiteljica je, u prostoru škole, držala i razne tečajeve za mještane.
Najvažniji događaj 1970. bio je početak gradnje nove škole. Velike zasluge za to ima odbornik Stjepan Vuglek.
DANAŠNJA ŠKOLA, 1. listopada 1972.
Na parceli od 3200 m2 izgrađena je nova škola površine 2569 m 2. Svečano je otvorena 1. listopada 1972. Škola ima kabinete i laboratorije, a tjelesni odgoj se odvija u sportskoj dvorani. Škola je izgrađena samodoprinosom mještana i uz veliku materijalnu pomoć kotara.
Redovna nastava počela je 11. rujna 1972.
U čast otvorenju nove škole upriličen je mimohod učenika na koturaljkama, romobilima i biciklima.
Nastavnica Magda Junaković dobila je priznanje (diplomu i zlatnike) za postignute rezultate u unapređenju odgojno-obrazovnog rada.
Završetak školske godine 1974./75. obilježen je otvaranjem izložbe etnografskih eksponata ovoga kraja. Izložba je imala iznimno veliku posjećenost.
Učenici 7. razreda sudjelovali su na općinskom natjecanju u pružanju prve pomoći podmlatka Crvenog križa i osvojili 1. mjesto u općini Dubrava, a na regionalnom natjecanju bili su četvrti.
Krajem 1977. dugogodišnjeg djelatnika škole, upravitelja Tomislava Gojaka, zamijenio je Stjepan Molan. U školskoj godini 1977./78. uvedena je petodnevna nastava, a subotom su se organizirali izleti, prikazivanja filmova, posjeti kazališnim predstavama, muzejima i sl..
Dolaskom profesorice Jelene Erak za knjižničarku, knjižnica postaje prostor koji okuplja brojne učenike kroz aktivnosti usmjerene popularizaciji knjige i čitanja.
U povodu 100. godišnjice Crvenog križa škola je dobila priznanje za razvijanje humanitarne djelatnosti.
Krajem travnja i početkom svibnja učenici i članovi „Bosiljka“ snimili su televizijsku emisiju „Moja ulica“ iz serije „Mali svijet“. Urednik emisije bio je Mladen Kušec, a emisija se prikazivala krajem svibnja.
Učenici su u sve većem broju postajali aktivni članovi Hrvatskog kulturno prosvjetnog društva Bosiljak, a uključivali su se i u Dobrovoljno vatrogasno društvo u Čučerju i Dankovcu te su formirani vatrogasni odjeli za pomladak.
U školskoj godini 1981./82. zakonskom odredbom učenici se upisuju u 1. razred osnovne škole sa 6 godina te su slijedom toga ustrojena 3 odjeljenja prvih razreda.
U prvi razred se 1982. uvodi novi nastavni plan i program, a primjenjuje se i novi način ocjenjivanja. Ocjenjivanje je postalo opisno za sva obrazovna područja i za opći uspjeh.
Prigodom Dana škole u svibnju, otvoren je dio Društvenog doma u Čučerju (adaptirane su tri učionice stare škole u dvoranu s pozornicom i 200 sjedećih mjesta).
U školskog godini 1983./84. broj učenika se povećao pa je škola, po prvi puta, radila u 18 razrednih odjeljenja. Učenici razredne nastave pohađali su nastavu u dvije smjene u petodnevnom radnom tjednu, a učenici predmetne nastave imali su nastavu samo prije podne, ali u šestodnevnom radnom tjednu.
Broj učenika u školskoj godini 1985./86. povećao se na 461. Bio je to do tada najveći broj upisanih učenika. PŠ Dankovec polazila su 102 učenika.
Za Radio Zagreb snimljena je emisija „ Predstavljamo vam Mjesnu zajednicu Čučerje“ u kojoj su sudjelovali učenici škole.
5. svibnja 1989. obilježena je 130. godišnjica od osnivanja prve škole u Čučerju.
U školskoj godini 1990./91. za učenike 4. i 5. razreda uvedena je nastava engleskog jezika (do tada se u školi učio ruski). Iste godine su učenici (članovi folklorne i etnografske grupe) nastupali u TV emisiji „Limačijada“.
U drugom polugodištu u mirovinu je otišao upravitelj škole Stjepan Molan koji je u Čučerju radio od 1956. i za svoj rad je više puta nagrađivan.
Nova ravnateljica škole, nastavnica povijesti i zemljopisa Barbara Ferlak, u duhu novih promjena u društvu poticala je otvaranje škole prema mjestu.
Na Trgu ispred crkve i škole, 19.6.1991., postavljen je kip Majke Božje Čučerske u nazočnosti gradonačelnika Borisa Buzančića.
Slijedilo je razdoblje burnih promjena. Već početkom školske godine 1991./92. škola je primila djecu prognanike iz ratom zahvaćenih dijelova Hrvatske, a provodile su se i brojne humanitarne akcije kako bi se pomoglo novopridošlim učenicima i njihovim obiteljima. U prigodi božićnih blagdana izdan je školski list Bosiljak s temom „Rat u Hrvatskoj“.
Uveden je vjeronauk kao izborni predmet, a redovito ga je slušalo 94,23% učenika.
U zimu 1994. nastava je nakratko obustavljena zbog velikog snijega, a u proljeće je škola oštećena uslijed eksplozije koja se dogodila u vojnom skladištu oružja i streljiva Duboki Jarak.
U školi se početkom listopada počela obilježavati manifestacija „Dani kruha – Dani zahvalnosti za plodove zemlje“, a učenici su nastupili i na općinskoj i državnoj smotri.
U školi se postavljaju vrlo posjećene izložbe učeničkih radova i etnografskih eksponata, a svaki Dan škole započinje međuškolskim sportskim turnirom. Oformljeni su aktivi prirodne i društvene grupe predmeta te razredne nastave.
Ravnateljica Barbara Ferlak je u svibnju 1995. godine odlikovana odlukom predsjednika republike dr. Franje Tuđmana Redom Danice hrvatske s likom Antuna Radića. Ravnateljica je od strane ministrice Ljilje Vokić imenovana članicom Hrvatskog školskog vijeća pri Ministarstvu prosvjete i športa.
Za 140. obljetnicu škole školske vezilje, uz pomoć učiteljice Marije Pluym, izradile su poklon za sve uzvanike.
Svojim radom posebno se ističe etnološka skupina koja nastoji sačuvati od zaborava zavičajni govor, stare običaje i predaje. Skupinu je uspješno vodila učiteljica Katica Šafran.
U razdoblju od 1999. do 2009. škola je imala između 400 i 425 učenika dok se u godinama nakon toga taj broj spustio ispod 400.
Posebno se smanjuje broj učenika u PŠ Dankovec, a razlog je nepostojanje programa produženog boravka u područnoj školi.
Kako su objekti matične i područne škole bivali sve stariji, tako se javila potreba njihove sanacije ili adaptacije.
Ulaganjem osnivača, Ministarstva znanosti i obrazovanja i vlastitim sredstvima u periodu od 1999. do danas izvedeni su brojni radovi na objektima matične i područne škole te njihovu okolišu.
U školskoj godini 2004./2005. počela je adaptacija PŠ Dankovec (uvedeno je centralno grijanje, uređeno dvorište, okoliš i fasada).
Sljedeće školske godine završeno je obnavljanje PŠ Dankovec, a u matičnoj školi je rekonstruiran sustav centralnog grijanja.
Tijekom školske godine 2010. /2011. zamijenjeni su parketi i vrata u školskoj sportskoj dvorani, a nabavljeni su ormarići i znatna količina nastavnih sredstava i pomagala za program produženog boravka.
Dugogodišnja ravnateljica Škole Barbara Ferlak otišla je u mirovinu, a na mjesto ravnatelja imenovana je 24.11.2014. prof. Hrvatskog jezika i književnosti, Vesna Orešković.
Tijekom prosinca 2014. započela je zamjena dotrajalih električnih instalacija, a početkom 2015. promijenjeni su prozori na južnom dijelu objekta matične škole. Iste godine postavljene su instalacije u informatičkoj učionici kako bi se stvorili uvjeti za kvalitetnu nastavu informatike.
Kako bismo poboljšali materijalne uvjete rada, uložili smo veliki trud u nabavu suvremenih nastavnih sredstva i pomagala te podigli razinu opremljenosti učionica.
Izvršeni su radovi nadogradnje postojeće internetske mreže na način da je svaka učionica dobila internetski priključak i potrebnu opremu te je time potpuno pripremljena infrastruktura za prelazak na sustav e-Dnevnika.
Od rujna 2016. obje škole prelaze na sustav e Dnevnika.
Završena je izmjena starih i dotrajalih rasvjetnih tijela i električnih instalacija u matičnoj školi.
U PŠ Dankovec zamijenjene su električne instalacije i rasvjetna tijela, sanirano je krovište koje je prokišnjavalo i pripremljena je infrastruktura za uvođenje e – Dnevnika.
U matičnoj školi su u školskoj godini 2016./2017. završeni radovi na izmjeni prozora na sjevernom dijelu zgrade, a zamijenjena su glavna i sporedna ulazna vrata. Od vanjskih površina, asfaltirano je košarkaško igralište, prilazni put školi te izlaz na igralište. Uz donji prilaz školi napravljen je parking.
U Gastro Globusu na Zagrebačkom velesajmu, 12.05.2017., promovirana je 17. generacija Međunarodnih ekoškola u Republici Hrvatskoj. Tom prilikom ravnateljica škole je dobila certifikat (povelju) za našu školu i prestižnu zelenu zastavu.
Početkom 2017./2018. školske godine adaptirane su svlačionice i sanitarni čvorovi u sklopu školske sportske dvorane, zamijenjena su ulazna vrata (sa strane igrališta) te vrata u učeničkim sanitarnim čvorovima. Rukovodeći se standardima HACCAP-a obnovili smo školsku kuhinju.
U školskoj godini 2018./2019. napravljena je učionica na otvorenom, izvršena adaptacija dijela krovišta nad sportskom dvoranom i nadogradnja radnog prostora u informatičkoj učionici.
Nabavom informatičke opreme i suvremenih nastavnih sredstava i pomagala modernizirali smo nastavni proces.
Sve učionice su opremljene računalom i projektorom, imamo digitalnu učionicu, a obnavljamo i računalnu opremu u informatičkoj učionici.
Školska godina 2019./2020. bit će zapamćena kao jedna od najtraumatičnijih u povijesti Škole. Počela je dobro, adaptacijom i prenamjenom prostora u PŠ Dankovec napravljene su 2 nove učionice čime su se stvorili uvjeti za jednosmjenski rad. U PŠ Dankovec oformljena je i kombinirana skupina produženog boravka koju su polazili učenici 1. b i 2. c razreda. Spomenute promjene napravljene su kako bi se zaustavio trend opadanja broja učenika u PŠ Dankovec.
Događaj koji obilježava ovu školsku godinu i koji će se dugo pamtiti i prepričavati najdulji je štrajk zaposlenika u školam, trajao je 36 dana.
Premda su se štrajku u početku pridružili svi zaposlenici OŠ Čučerje, učitelji u predmetnoj nastavi su nakon tri dana štrajkanja započeli s radom. Nastava za učenike 1. – 4. razreda. nije se odvijala do 3. prosinca 2019. .
Zbog dugog štrajka promjene je doživio i školski kalendar. Započele su nadoknade, skraćeni su zimski i proljetni praznici te nastavna godina produljena do 20.lipnja 2020. .
Upravo kada je nastava počela dobivati svoj uobičajeni ritam, cijeli svijet je zahvatila pandemija izazvana virusom Covid 19 tzv. korona virusom. Kako bi se spriječilo nekontrolirano širenje zaraze, od 16. ožujka 2020. Odlukom Ministarstva znanosti i obrazovanja hrvatske škole prelaze na virtualnu nastavu ( nastavu na daljinu – on line nastavu). Hrvatska je kao i brojne države svijeta bila u potpunom look downu gotovo mjesec dana, a kada se gospodarstvo počelo otvarati, otvorila se i škola za učenike 1. – 4. razreda. Učenici naše škole su se u svibnju djelomično vratili na nastavu. Naime, roditelji koji su smatrali da njihovo dijete u školi nije dovoljno sigurno zatražili su oslobađanje od pohađanja nastave do kraja nastavne godine. Kao razlog neslanja učenika u školu roditelji su naveli strah od zaraze korona virusom, ali još češće strah izazvan velikim razornim potresom koji je 22. ožujka 2020. u 6 sati i 24 minute pogodio Zagreb i šire zagrebačko područje.
Matična i područna škola znatno su oštećene u potresu. Radovi na sanaciji posljedica potresa u Područnoj škola izvedeni su tijekom travnja i svibnja 2020. (uklonjeno je 6 dimnjaka i izvedeni su radovi na sanaciji zidnih površina), a radovi u Matičnoj školi odvijali su se tijekom ljeta 2020..
Premda nisu završeni svi radovi, škola je bila spremna za početak nove nastavne godine 04.09.2020..
U OŠ Čučerje najviše je oštećena sportska dvorana čija statika je bila narušena. U školi gotovo da nije bilo neoštećene zidne površine, a u prizemlju je propao dio podova. Zamijenjena je i unutarnja stolarija koja se zbog siline potresa nepovratno oštetila.
Premda su učitelji i drugi zaposlenici škole, uključivanjem u virtualna natjecanja, smotre i izložbe nastojali stvoriti privid normalne školske godine, ona je bila sve samo ne normalna.
Najveća prednost virtualne nastave bila je podizanje digitalne pismenosti učenika i učitelja.
Potkraj godine, 28. i 29. prosinca 2020., dogodio se jak potres s epicentrom na Banovini, koji je ponovo oštetio i našu školu. Matična škola je pretrpjela manja oštećenja koja nisu omela odvijanje nastavnog procesa, a područna škola je zadobila znatna oštećenja na zabatnim zidovima te je u drugom polugodištu oko zgrade postavljena skela koja je služila kao osiguranje od mogućeg urušavanja. Radovi na sanaciji zabatnih zidova nisu započeli tijekom ove školske godine.
Nastava je u 2020./2021. bila organizirana u jednoj smjeni, a raspored je bio prilagođen epidemiološkim preporukama koje je u cilju suzbijanja pandemije Covid 19 donio Hrvatski zavod za javno zdravstvo te Modelima i preporukama za rad u uvjetima povezanima s COVID-19 koje je izdalo Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja predvidjelo je tri modela održavanja nastave ( model A podrazumijevao je odvijanje nastave u školi, model B je mješoviti oblik nastave – u školi i na daljinu, a model C je nastava na daljinu). Primjena pojedinog modela ovisila je o epidemiološkoj situaciji u državi, ali i u pojedinoj županiji pa i školi.
U ovoj godini završeni su i radovi na kabliranju škole u sklopu projekta eŠkole čime je omogućeno uvođenja bežičnog interneta u cijelu školu.
Unatoč vrlo složenim okolnostima u kojima se izvodila nastava, nastavni plan realiziran je u cijelosti. Određene poteškoće u stručnoj zastupljenosti nastave javile su se u izbornom predmetu Informatika za učenike 1. – 4. razreda jer je predmet uveden od ove školske godine, a na tržištu rada nije bilo dovoljno učitelja informatike.
U rujnu 2020. Volonterski centar Zagreb je za jubilarno 10. izdanje manifestacije Hrvatska volontira odabrao Čučerje, jedno od mjesta koje se našlo u epicentru potresa. U dogovoru s ravnateljicom, volonteri su prionuli uređenju školskog dvorišta i vrta. Pored podrezivanja postojećih voćaka, posađeno je i 56 novih sadnica. Nakon što su volonteri završili svoju akciju, brigu o vrtu preuzeli su učenici i zaposlenici škole.
Ovu školsku godinu opterećenu brojnim problemima završili smo pozitivno – drugom obnovom statusa Međunarodne eko škole.
U školskoj godini 2021./2022., po prvi puta u povijesti Škole, upisali smo 4 odjeljenja prvih razreda (dva u Čučerju i dva u Dankovcu) pa je ukupan broj učenika u 19 razrednih odjeljenja bio 389.
Nastava je bila organizirana u dvije smjene, a raspored je i dalje bio prilagođen epidemiološkim preporukama.
Sukladno Protokolu o organizaciji rada u školskoj godini 2021. /22. u uvjetima povezanim s epidemijom COVID-19 organiziran je privremeni raspored ulaska učenika u školu pri čemu je svaki razred u školu ulazio s vremenskim razmakom od 15 min (razredna nastava), odnosno od 45 min (predmetna nastava).
Zbog povećanog broja učenika zaraženih korona virusom, nastava je povremeno održavana prema modelu C – on line.
Nakon prestanka pandemije, od 25.travnja 2022., vratili smo se na uobičajeni raspored rada.
U nastojanju da se omoguće što bolji uvjeti školovanja djeci koja prema upisnom području pripadaju PŠ Dankovec, Mjesni odbor Dankovec i ravnateljica Škole pokrenuli su 1.10. 2021. inicijativu za izgradnjom nove škole u Dankovcu.
Nakon dvije godine virtualnog Dana škole, vratili smo se događanjima uživo. Priredba povodom obilježavanja Dana škole održana je 27. svibnja 2022. (u sklopu kulturno umjetničke manifestacije „Liepe moje Čučerje zelene“), a Dani otvorenih vrata – Eko dani bili su od 13. do 15. lipnja 2022..
Godinu je obilježio i niz humanitarnih aktivnosti. U vrijeme adventa svi razredni odjeli su se uključili u humanitarnu akciju „Samo se srcem dobro vidi“ kroz koju su učenici i roditelji prikupljali pomoć za potrebite u užoj i široj zajednici.
Učenici naše škole priključili su se i humanitarnoj akciji „Srcem za Ukrajinu“ koju je organiziralo Vijeće gradske četvrti Gornja Dubrava sa ciljem prikupljanja pomoći za osobe koje su izbjegle pred ratom u Ukrajini i svoj privremeni dom pronašle u Hrvatskoj.
Pandemijske godine koje su umnogome ograničavale rad Škole, potaknule su naše učenike i učitelje da se 2022./23. uključe u više izvanučioničkih aktivnosti, više projekata i natjecanja. Ove smo se godine pored uobičajenih natjecanja i natječaja pridružili po prvi puta Matematičkoj ligi, informatičkom natjecanju Dabar i natjecanju u financijskoj pismenosti.
Učenici 8. razreda ponovo su krenuli na dvodnevnu terensku nastavu povijesti u Vukovar.
Od 01. siječnja 2023. Vlada Republike Hrvatske uvela je projekt besplatnih obroka za sve osnovnoškolce i od tada je 95% učenika škole počelo konzumirati mliječni obrok u školi.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja najavilo je projekt „Osnovna škola kao cjelodnevna škola – Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja« koji je počeo kao eksperiment od školske godine 2023.72024.. Zbog nedostatnih prostornih resursa naša škola se nije prijavila za eksperiment. Planira se nadogradnja svih osnovnih škola u Republici Hrvatskoj i stvaranje uvjeta temeljem kojih bi se od 2027. u svim školama implementirao ovakav model osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja.
Prema Pravilniku o dodjeljivanju pohvala i nagrada učenicima Osnovne škole Čučerje koji je donesen u travnju 2023., ustanovljena je nagrada Učenik generacije. Učenikom generacije za 2022./23. proglašen je Matej Sruk.
DOSADAŠNJI RAVNATELJI ŠKOLE
ravnatelj | godina |
Pavao Janković | prvi učitelj i ravnajući učitelj od 1865. |
Bogomir Žugec | 1893. – 1900. |
Dragutin Podgajski | 1900. -1914. |
Spomenica nije vođena te nema podataka | 1914. -1921. |
Danica Krleža | 1921. |
Ivan Poljugan | 1921. -1923. |
Franjo Geberta | 1923. -1926. |
Metod Drašković | 1926. -1940. |
Većeslav Kohanek | 1940.-1946. |
više voditelja i ravnateljaIvan Majerić, Darinka Grgurić, Mato Markić | 1946. – 1955. |
Marijan Hajdinjak | 1955.-1957. |
Tomislav Gojak | 1957.-1977. |
Stjepan Molan | 1977.-1991. |
Barbara Ferlak | 1991.-2014. |
Vesna Orešković | 2014. |