Učenici 5. razreda sudjelovali su u terenskoj nastavi koja je obuhvaćala posjet Krapini i Parku znanosti u Oroslavju. Cilj ove terenske nastave bio je povezati nastavne sadržaje iz prirode, geografije i povijesti s iskustvenim učenjem te potaknuti znatiželju i istraživački duh učenika.
Prva postaja bila je Muzej krapinskih neandertalaca, gdje su učenici kroz razgled stalnog postava i multimedijalne prezentacije upoznali život prapovijesnog čovjeka, način njegovog prilagođavanja okolini, alate koje je koristio i okolnosti u kojima je pronađeno najpoznatije nalazište krapinskog pračovjeka na Hušnjakovu brdu.
Nakon posjeta muzeju učenici su nastavili put prema Parku znanosti u Oroslavju, gdje su kroz različite interaktivne eksponate učili o prirodnim zakonitostima fizike, akustike i optike. Sudjelovali su u praktičnim demonstracijama te promatranjem i eksperimentiranjem otkrivali kako znanstvene pojave djeluju u svakodnevnom životu.
Terenska nastava završila je zajedničkim druženjem i kratkim odmorom u prirodi.